Ծխախոտի տուփերի վրայի նկարները հոգեբանական տեսակետից ծխողների վրա ազդելու ավելի արդյունավետ միջոց են, քան բոլոր այլ նախազգուշացնող գրառումները, նշում են Հյուսիսայի Կարոլինայի համալսարանի ամերիկյան գիտնականները:
Նրանք վերլուծել են նախկինում իրականացրած հետազոտությունների արդյունքերը եւ համեմատել ծխախոտի տուփերի վրայի նկարների ազդեցությունը սարսափելի նկարների ազդեցության հետ: Պարզվեց, որ այդ նկարները շատ ավելի հաճախ են գրավում մարդկանց ուշադրությունը՝ նրանց մոտ ուժեղ էմոցիոնալ ռեակցիա առաջ բերելով եւ ծխախոտի նկատմամբ խիստ բացասական վերաբերմունք ձեւավորելով:
Ծխախոտի տուփերի վրայի նկարները, պարզվեց, ագիտացիայի շատ ուժեց միջոց են, որոնք ստիպում են մտածել ծխելը թողնելու մասին: «Ասում են, որ մեկ նկարը հազար դոլար արժե, եւ մենք կարողացանք գործնականում համոզվել դրանում», - հայտնում է հետազոտության հեղինակ Սետ Նոարը:
Ամբողջ աշխարհում ծխախոտը ամե տարի սպանում է 6 միլիոն մարդ, իսկ 2020 թվականին այս թիվտ 8 միլիոնի կհասնի, ինչպես կանխատեսում է ԱՀԿ-ն:
Միայն 30 երկրներում, որտեղ բնակվում է ծխողներ 14 տոկոսը, ծխախոտի տուփերի վրա ծխելու հետրանքների պատկերներ կան: Օրինակ, Ավստրալիայում ծխախոտի տուփի վրա պատկերված են հիվանդ կամ մահացող ծխողները: Գուցե, հենց այդ պատճառով է Ասվտրալիայում ծխողների քանակը նվազում:
Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում
ամիս
շաբաթ
օր