Հավանեք մեր էջը ֆեյսբուքում

 

Ինչպե՞ս նիհարել նստած աշխատանքի դեպքում

16 փետրվարի, 10:42

Նույնիսկ նստած եւ քիչ շարժունակ աշխատանքի դեպքում կարելի է ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից: Նման պնդմամբ է հանդես եկել դիետոլոգ Ռեբեկա Սքրիթչֆիլդը (ԱՄՆ):

Prevention-ին տված հարցազրույցում նա նիհարել ցանկացողներին խորհուրդ է տվել վերանայել իրենց սննդակարգը եւ հետեւել մի քանի պարզ կանոնների.

1. Օրվա ընթացքում ցանկալի է սնվել օգտակար մթերքներով. թխվածքաբլիթի եւ այլ քաղցրավենիքի փոխարեն կարելի է միրգ, ընկուզեղեն, կաթնաշոռմ թարմ բանջարեղեն ուտել:

2. Հարկավոր է ավելի շատ ջուր խմել: Այս խորհուրդը շատերն են լսել, բայց սովորաբար անտեսում են:

«Ձեզ վարժեցրեք շատ հեղուկ խմել. աշխատասեղանին մի շիշ ջուր դրեք, այն հիշեցում կլինի»,- ասել է մասնագետը:

3. Նստած աշխատանքի դեպքում խորհուրդ է տրվում կանոնավորապես ընդմիջումներ անել՝ մեկ, ծայրահեղ դեպքում՝ երկու ժամը մեկ: Ամեն անգամ շարժվեք, կարող եք նաեւ ջուր կամ թեյ խմել:

«Կարեւոր է հիշել, որ անդադար նստած դիրքը վնաս է առողջության համար, իսկ նման ընդմիջումները թույլ կտան թուլանալ, նվազեցնել նստած աշխատանքի բացասական ազդեցությունը, այրել լրացուցիչ կալորիաները»,- մեկնաբանել է մասնագետը:

4. Դիետոլոգի հավաստմամբ՝ օրական 30 րոպե տեւողությամբ ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը բավարար է կազմվածքը պահպանելու համար: Կարելի է վարժություններ անել սերիալ կամ հեռուստաշոու դիտելիս, ավելի քիչ օգտվել տրանսպորտից եւ հաճախ քայլել: Լավ որոշում կլինի վերելակից հրաժարվելը:

NEWS.am Medicine

loading...
 

  • Այս թեմայով
  • Տեսանյութեր
 
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Պատրա՞ստ եք Դուք պոլիկլինիկաներում վճարել բժշկական ծառայությունների համար
Այո, քանի որ ես, միեւնույնն է, վճարում եմ, թող լինի պաշտոնապես
Ոչ, ես պոլիկլինիկա եմ գնում, քանի որ գումար չունեմ
Ոչ, ավելի լավ է վճարել հիվանդանոցին