• Latest news

Ինչու՞ են AstraZeneca-ով պատվաստումից հետո թրոմբներ առաջանում

3 դեկտեմբերի, 2021  13:11

ԱՄՆ-ից եւ Մեծ Բրիտանիայից գիտնականների խումբը բացահայտել է թրոմբոզի հավանական պատճառը, որը որոշ դեպքերում հայտնաբերվել է AstraZeneca ընկերության դեղամիջոցով կորոնավիրուսի դեմ պատվաստումից հետո։ Այս մասին ասվում է Science Advances գիտական ​​ամսագրում հրապարակված հետազոտության մեջ։

Հետազոտությունը ցույց է տվել, որ արյան թրոմբների վրա կարող է ազդել այն, թե ինչպես է ադենովիրուսը, որն օգտագործվում է AstraZeneca պատվաստանյութում՝ վարակի գենետիկ նյութը բջիջներ տեղափոխելու համար, կապվում արյան սպեցիֆիկ սպիտակուցի հետ, որը հայտնի է որպես թրոմբոցիտների գործոն 4 (PF4): Գիտնականների կարծիքով՝ կապակցման գործընթացը իմունային համակարգում շղթայական ռեակցիա է առաջացնում, ինչը թրոմբների առաջացման է հանգեցնում։

Հետազոտության հեղինակների կարծիքով՝ պատվաստումից հետո թրոմբոզն ի հայտ է գալիս չափազանց հազվադեպ դեպքերում, քանի որ դրանց առաջացման համար պետք է բարդ իրադարձությունների մի ամբողջ շղթա առաջանա։

Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում


 
  • Տեսանյութեր
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Վստահու՞մ եք արդյոք ժողովրդական բժշկությանը։
Այո, գրեթե միշտ ժողովրդական բժշկությանն եմ դիմում։
Որոշ ճիշտ բաներ ժողովրդական բժշկության մեջ երեւի կան։
Ոչ, միայն գիտահեն բժշկությանն եմ վստահում։