• Latest news

Ինչպե՞ս բարելավել քունը շոգին

25 հունիսի, 2022  11:37

Շոգ եղանակին շատերի մոտ խախտվում է քնի ռեժիմը, եւ դա կանխելու համար պետք է հետեւել պարզ կանոնների, NEWS.ru-ին տված հարցազրույցում ասել է քնաբան Սոֆյա Չերկասովան։

Նրա խոսքով, նախ եւ առաջ անհրաժեշտ է սենյակը քնելուց մի քանի ժամ առաջ լավ օդափոխել, քանի որ եթե սենյակում տոթ է, եւ թթվածինը քիչ է, ապա եւ՛ ցրտին, եւ՛ շոգին շատ ավելի դժվար է դիմանալ։ Քնաբանն ընդգծել է, որ անկողնային պարագաները պետք է բնական նյութից՝ վուշից կամ բամբակից լինեն։

«Այդ նյութերը պետք է վանեն խոնավությունն ու ջերմությունը, որպեսզի մարդը կարողանա պարզապես քնել»,- նշել է Չերկասովան:

Բացի այդ, մասնագետը հիշեցրել է սառեցնող էֆեկտով բարձերի առկայության մասին, որոնք նույնպես կարող են օգնել բարելավել քունը շոգ եղանակին։

«Հիմա կան բարձեր, որոնք սառեցնող ազդեցություն ունեն։ Դա կա՛մ հատուկ գործվածք է, որը գործնականում չի տաքանում մարդու մաշկի ջերմությունից, կա՛մ կան նաեւ կապույտ տեխնոգելով բարձեր։ Դրանք կլանում են ջերմությունը եւ զովության զգացողություն են տալիս»,- հավելել է մասնագետը։

 

Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում


  • Այս թեմայով
 
  • Տեսանյութեր
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Ամսական որքա՞ն եք պատրաստ վճարել բժշկական ապահովագրության համար։
Աշխատավարձի 7-10 տոկոսը
10 000 դրամ եւ ավելի
Մինչեւ 10 000 դրամ
Մինչեւ 5000 դրամ
Ոչ մի դրամ