• Latest news

Սննդի գովազդն ազդում է երեխաների կողմից մթերքի ընտրության վրա

14 օգոստոսի, 2016  20:50

Ամերիկացի գիտնականները կապ են հայտնաբերել սննդի գովազդի եւ երեխայի օգտագործած ուտելիքի քանակության միջեւ: Մասնագետների խոսքով՝ սննդամթերքի գովազդի հիմնական լսարանը երեխաներն ու դեռահասներն են: Գիտնականները որոշել են պարզել, թե ինչպես է գովազդի դիտումն ազդում ուղեղի ակտիվության վրա:

Հետազոտության մասնակիցների կազմում եղել են 8-ից 14 տարեկան 23 երեխաներ: Նրանց առաջարկվել է փորձել 60 սննդամթերք եւ գնահատել դրանց համային եւ օգտակար որակները:

Մասնագետները երեխաներին հետեւել են գովազդային հոլովակների ցուցադրման ժամանակ: Ըստ որում՝ մթերքների գովազդը հերթագայվել է այլ գովազդով: ՄՌՏ օգնությամբ ֆիքսվել է ուղեղի ակտիվությունը: Սքանավորելիս երեխաներին հարցրել են՝ կցանկանայի՞ն, արդյոք, փորձել տեսած կերակուրը:

Հետազոտողները պարզել են, որ մթերք ընտրելիս կամավորներն առաջնորդվել են ոչ թե դրա օգտակարությամբ, այլ համով: Իսկ գովազդվող մթերքներն ընդհանրապես առավել մեծ հետաքրքրություն են առաջացրել: Այդ տվյալների հիման վրա էլ գիտնականները հաստատել են, որ մարքեթինգը ներգործում է նեյրոկենսաբանական եւ հոգեբանական գործընթացների վրա եւ երեխաներին ստիպում վնասակար մթերքներ ընտրել:

Հետազոտության արդյունքները հրապարակվել են Pediatrics ամսագրում:

Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում


  • Այս թեմայով
 
  • Տեսանյութեր
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Տեղյա՞կ եք արդյոք, որ 2027թ.–ից ՀՀ բոլոր քաղաքացիների համար պարտադիր է դառնալու բժշկական ապահովագրությունը
Տեղյակ եմ եւ կողմ եմ
Տեղյակ եմ եւ դեմ եմ
Տեղյակ եմ, դեռեւս չեմ կողմնորոշվում
Տեղյակ չեմ, բայց սկզբունքորեն կողմ եմ
Տեղյակ չեմ, բայց սկզբունքորեն դեմ եմ
Ինձ համար միեւնույն է