• Latest news

Ո՞ր սննդային հավելումներն են արդյունավետ սրտի եւ անոթների պաշտպանության համար

8 դեկտեմբերի, 2022  20:35

Ամերիկացի գիտնականները գնահատել են սննդային հավելումների արդյունավետությունը սրտանոթային հիվանդությունների ռիսկը նվազեցնելու համար եւ թվարկել են դրանցից ամենաօգտակարները: Բրաունի համալսարանի հետազոտության արդյունքները հրապարակվել են Journal of the American College of Cardiology ամսագրում:

Ենթադրվում է, որ հակաօքսիդանտային  հավելումները՝ նվազեցնելով օքսիդատիվ սթրեսը, խոչընդոտում են բազմաթիվ սրտանոթային հիվանդությունների զարգացմանը: Սրտի համար առողջարար Միջերկրածովյան դիետան ներառում է հակաօքսիդանտներով հարուստ սնունդ։

Ուսումնասիրության ժամանակ պարզվել է, որ սրտանոթային հիվանդությունների կանխարգելման համար առավել օգտակար են օմեգա-3 ճարպաթթուները (նվազեցրել են մահացությունը սրտանոթային հիվանդություններից), ֆոլաթթուն (նվազեցրել է ինսուլտի վտանգը) եւ կոենզիմ Q10-ը (նվազեցրել է մահացությունը բոլոր պատճառներից):

Օմեգա-6 ճարպաթթուները, L-արգինինը, L-ցիտրուլինը, վիտամին D-ն, մագնեզիումը, ցինկը, ալֆա-լիպոաթթուն, մելատոնինը, կատեխինը, կուրկումինը, ֆլավանոլը, գենիստեինը եւ կվերցետինը նույնպես ցույց են տվել սրտանոթային ռիսկի նվազում:

Վիտամին C-ն, վիտամին D-ն, վիտամին E-ն եւ սելենը ոչ մի ազդեցություն չեն ունեցել սրտանոթային հիվանդությունների երկարաժամկետ արդյունքների կամ 2-րդ տիպի շաքարախտի ռիսկի վրա: Իսկ բետա-կարոտինային հավելումները մեծացրել են մահացությունը բոլոր պատճառներից:  

 

Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում


  • Այս թեմայով
 
  • Տեսանյութեր
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Ամսական որքա՞ն եք պատրաստ վճարել բժշկական ապահովագրության համար։
Աշխատավարձի 7-10 տոկոսը
10 000 դրամ եւ ավելի
Մինչեւ 10 000 դրամ
Մինչեւ 5000 դրամ
Ոչ մի դրամ