Խորը շունչը կարող է զգալիորեն բարելավել ուղեղի աշխատանքը: Նման եզրահանգման են եկել Վեյցմանի գիտական ինստիտուտի գիտնականները, գրում է Xinhua-ն:
Նրանց կարծիքով այս պարզ միջոցը կարող է բարձրացնել ուսուցման արդյունավետությունը, այդ թվում հիպերակտիվության համախտանիշ եւ ուշադրության պակաս ունեցող անձանց մոտ:
Փորձի ընթացքում գիտնականները չափել են տարբեր առաջադրանքներ (մաթեմատիկական խնդիրներ, լեզվի վարժություններ եւ այլն) կատարող կամավորների քթի խոռոչում օդի հոսքը:
Այն դեպքում, երբ մասնակիցները պատրաստ են եղել անցնել հաջորդ առաջադրանքի լուծմանը, նրանց խնդրել են սեղմել հատուկ կոճակը: Պարզվել է, որ թեստի կատարման հաջողության ցուցանիշը բարձր է եղել շնչելու ժամանակ:
Փորձի մասնակիցների գլխուղեղի էլեկտրական ակտիվության չափումը ինչպես առաջադրանքների կատարման, այնպես էլ հանգստի վիճակում հետաքրքրիր օրինաչափություն է հայտնաբերել: Պարզվել է, որ շնչելու եւ արտաշնչելու ժամանակ ուղեղի հատվածների միջեւ կապերի որակը շատ է տարբերվում: Մասնագետները դա բացատրում են նրանով, որ շնչելու ժամանակ գլխուղեղի աշխատանքը ակտիվանում է՝ կենտրոնանալով ստացված տեղեկատվության մշակման վրա:
Հետազոտությունը հրապարակվել է Nature Human Behavior ամսագրում:
Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում
ամիս
շաբաթ
օր