• Latest news

Որո՞նք են սննդակարգի երեք փոփոխությունները, որոնք կօգնեն ձեզ ավելի երկար ապրել

10 մայիսի, 2022  09:41

Սերունդներ շարունակ մարդիկ փորձել են ավելի երկար ապրելու միջոց գտնել։ Վերջերս կատարված հետազոտությունը ցույց է տվել, որ բանալին կարող է լինել մարդու սննդակարգի եւ ընդհանրապես չուտելու համադրությունը: Վիսկոնսինի համալսարանի տվյալներով՝ սննդակարգի այդ փոփոխությունները կարող են երկարակեցության բանալի դառնալ:

Վիսկոնսինի համալսարանի պրոֆեսոր Վալտեր Լոնգոն կարծում է, որ բուսական ծագման ածխաջրերով հարուստ սննդակարգը, քիչ սպիտակուցներ ուտելը եւ ծոմ պահելը երեք ուղիներ են, որոնց միջոցով մարդը կարող է երկարացնել իր կյանքը: Լոնգոն իր տեխնիկան «երկարակեցության դիետա» է անվանում՝ կենտրոնանալով ոչ թե նիհարելու, այլ «ծերացումը դանդաղեցնելու» վրա։

Երկարակեցության դիետայի համաձայն՝ մարդկանց խորհուրդ է տրվում ստանալ իրենց ամենօրյա կալորիաների 30 տոկոսն առողջ ճարպերից, ինչպիսիք են ընկույզը, ձիթապտղի յուղը եւ ձուկը:

Դիետան վերամշակված մթերքներն ամբողջական մթերքներով եւ բույսերով փոխարինելու աճող միտման մի մասն է հետազոտությունների ֆոնին, որոնք ենթադրում են, որ բուսական դիետայի անցնելը կարող է 10 տարի ավելացնել մարդու կյանքին:

Ըստ պրոֆեսոր Լոնգոյի՝ բուսական ծագում ունեցող ածխաջրերով հարուստ սննդակարգը, քիչ սպիտակուցներ ուտելը եւ ծոմ պահելը երեք ուղիներ են, որոնց միջոցով մարդը կարող է երկարացնել իր կյանքը:

Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում


  • Այս թեմայով
 
  • Տեսանյութեր
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Ամսական որքա՞ն եք պատրաստ վճարել բժշկական ապահովագրության համար։
Աշխատավարձի 7-10 տոկոսը
10 000 դրամ եւ ավելի
Մինչեւ 10 000 դրամ
Մինչեւ 5000 դրամ
Ոչ մի դրամ