• Latest news

Սոցցանց՝ լավ նորությունների եւ հեռախոսազանգ՝ վատ լուրերի համար

30 հուլիսի, 2014  10:48

Լավ նորությունները գլխավորապես սոցցանցերով են տարածվում: Օգտատերերը նախընտրում են նորածին երեխաների, ամուսնության, նշանդրեքի մասին լուրերն ու լուսանկարները Twitter-ի, Facebook-ի եւ Instagram-ի միջոցով տարածել: Իսկ վատ լուրե՞րն ինչպես են փոխանցվում: Վերջերս Վիսկոնսինի համալսարանի (Մեդիսոն) նախաձեռնությամբ իրականացված հետազոտությամբ պարզվել է, որ հեռախոսազանգերն ու անմիջական շփումները վատ լուրերի փոխանցման եւ տարածման հիմնական միջոց են ծառայում, հաղորդում է Medical Daily-ն:

Հետազոտության շրջանակում համալսարանի 300 ուսանողներ իրենց զգացումների փոխանցման եղանակը փաստող օրագիր պահելու հանձնարարություն են ստացել: Բացի այդ, օրագրերն այս կամ այն միջադեպի եւ դրա վերաբերյալ տեղեկության՝ սոցցանցերով, հեռախոսազանգով կամ դեմ-առ-դեմ հաղորդակցման միջոցով տարածման ազդեցությամբ ծնվող զգացումների արտահայտման միջոց են ծառայել:

Հետազոտության արդյունքների վերլուծությունը ցույց է տվել, որ բոլոր տեսակի տեղեկությունների 70 տոկոսը սոցցանցերի, SMS հաղորդագրության, հեռախոսազանգի կամ ուղիղ շփման արդյունքում են տարածվել: Դրական ենթատեքստ ունեցող տեղեկությունների փոխանցման հիմնական միջոցը սոցցանցերն ու SMS հաղորդագրություններն են եղել, քանի որ այդ կերպ դրանք ավելի արագ են տարածվում եւ համապատասխան արձագանք ապահովում: «Երբ ինչ-որ լավ բան է տեղի ունենում, ցանկանում ես անմիջապես տեղեկություն կիսել այդ մասին: Իսկ երբ հեռախոսազանգ ես ստանում, վատ նորություն ստանալու հավանականությունը նշանակալիորեն բարձր է», - նշել է հետազոտության հեղինակ Կատալինա Տոման:

Հետազոտությամբ նաեւ պարզվել է, որ լավ նորությունների տարածման գործընթացին մասնակցությունը եւս երջանկության զգացում է առաջացնում, ինչը չի կարելի բացասական երանգ ունեցող լուրերի առնչությամբ ասել: Վատ նորության փոխանցումն ու տարածումը, որպես կանոն, տրամադրության առավել մեծ անկում է հրահրում: «Լուրը տարածելիս այն ավելի իրական դարձնելու տպավորություն է ստեղծվում», - մեկնաբանել է Կատալինա Տոման:

Ինչ վերաբերում է Facebook-ին, այն շարունակում է ամենալայն հեղինակություն վայելող սոցցանցը մնալ, թեեւ Instagram-ն էլ շարունակաբար լայն թափ է հավաքում: Երկու կայքերում գրանցված օգտատերերը չափից դուրս հաճախ են համացանց մուտք գործում, քանի որ այդ կերպ օրը 24 ժամ արտահայտվելու հնարավորություն են ստանում: Հետազոտության ադյունքների համաձայն, Facebook օգտատերերի 46-ը մեծաքանակ խմբով մարդկանց համար այս կամ այն լավ տեղեկությունը տարածելով՝ բավականության զգացում են ապրում: Պատահական չէ, որ համացանցից օգտվող յուրաքանչյուր երկրորդ մարդ սոցցանցի օգտատեր է համարվում:

Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում


 
  • Կարդացեք նաև
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Տեղյա՞կ եք արդյոք, որ 2027թ.–ից ՀՀ բոլոր քաղաքացիների համար պարտադիր է դառնալու բժշկական ապահովագրությունը
Տեղյակ եմ եւ կողմ եմ
Տեղյակ եմ եւ դեմ եմ
Տեղյակ եմ, դեռեւս չեմ կողմնորոշվում
Տեղյակ չեմ, բայց սկզբունքորեն կողմ եմ
Տեղյակ չեմ, բայց սկզբունքորեն դեմ եմ
Ինձ համար միեւնույն է