• Latest news

5 համեմունք, որոնք օգտակար են առողջության եւ կազմվածքի համար

20 հունվարի, 2020  13:15

Համեմունքները ոչ միայն ավելի համեղ են դարձնում ուտելիքները, այլեւ օգտակար են առողջությանը եւ անգամ կազմվածքին։

Քրքում

Քրքումի օգտակարությունն առողջության համար ապացուցել են շատ հետազոտություններ։ Վերջերս Ճապոնիայի Ցուկուբա համալսարանի հետազոտողները հայտնաբերեցին, որ քրքումը արդյունավետ է նաեւ մեր անոթների առողջության համար։

Կարծիք կա, որ քրքումն իջեցնում է քրոնիկական բորբոքումը, դանդաղեցնում ծերանալը, լավացնում տրամադրությունը, պայքարում դեպրեսիայի դեմ եւ բարելավում անոթների վիճակը։ Իհարկե, որպեսզի այն օգտակար լինի, պետք է ամեն օր ուտել շատ քրքում։

Կոճապղպեղ

Կոճապղպեղը նույնպես սուպերմթերք է, որն ունի հակաօքսիդանտ ակտիվություն եւ պաշտպանական ազդեցություն է գործում մկանների վրա։

Չիլի պղպեղ

Կապսաիցինը, որը պարունակվում է կծու Չիլի պղպղեղում, դրական ազդեցություն է ունենում ստամոքսի լորձաթաղանթի վրա (եթե որեւէ հիվանդություն եւ հակացուցում չկա)։ Ընդունված է համարել, որ այն բարելավում է նյութափոխանակությունը եւ նպաստում նիհարելուն։

Վարդագույն պղպղեղ

Ընդունված է համարել, որ վարդագույն պղպեղը նպաստավոր ազդեցություն է ունենում մարսողության պրոցեսների եւ աղեստամոքսային տրակտի վրա ընդհանրապես, ինչպես նաեւ բարելավում է սիրտ-անոթային համակարգի աշխատանքը։

Վարդագույն պղպեղը հայտնի է նաեւ իր հակավիրուսային ու մանրէասպան հատկություններով։

Կորիանդր

Կորիանդրը (գինձ) նպաստավոր ազդեցություն է ունենում սիրտ-անոթային համակարգի վրա, այն օգնում է ամրապնդել անոթների պատերը, կարգավորել զարկերակային ճնշումը եւ սրտի ռիթմը, ինչպես նաեւ օգնում է կանխել թրոմբների առաջացումը։

Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում

loading...

 
  • Տեսանյութեր
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Ամսական որքա՞ն եք պատրաստ վճարել բժշկական ապահովագրության համար։
Աշխատավարձի 7-10 տոկոսը
10 000 դրամ եւ ավելի
Մինչեւ 10 000 դրամ
Մինչեւ 5000 դրամ
Ոչ մի դրամ