Հավանեք մեր էջը ֆեյսբուքում

 

5 մատչելի մթերք, որոնք պետք է ներառվեն ձեր սննդակարգում

16 փետրվարի, 14:28

Բրիտանական սնունդի ինստիտուտի գիտնականները 5 մատչելի մթերքների ցուցակ են կազմել, որոնք առոջության համար շատ օգտակար են եւ պետք է մտնեն յուրաքանչյուր մարդու սննդակարգի մեջ:

Հետազոտության արդյունքներով «մատչելի մթերքների» մեջ են մտել բուլղարական պղպեղը, քնջութը, ծովակաղամբը, քրքումը եւ սնկերը:

Փորձագետների խոսքով՝ բուլղարական պղպեղը մեծ քանակությամբ A, B եւ C վիտամիններ, հակաօքսիդանտներ եւ այլ օգտակար նյութեր է պարունակում: Այս նյութերի շնորհիվ պղպեղն ամրացնում է իմունային համակարգը եւ օրգանիզմին օգնում դիմակայել քաղցկեղային ուռուցքների առաջացմանը:

Քնջութը ցուցակում է հայտնվել օգտակար եւ արագ յուրացվող բուսական ճարպերի առատության շնորհիվ: Այն նաեւ պարունակում է А, С, Е եւ В խմբի վիտամիններ, հանքանյութեր՝ մագնիում, ցինկ, ֆոսֆոր, երկաթ եւ կալցիում: Դրա հետ մեկտեղ, քնջութը կալիորիական է՝ 100 գրամ քնջութում 560 կԿալ կա, իսկ 100 գրամ քնջութի յուղում՝ 884 կԿալ, ավելի, քան կարագի մեջ:

Ծովակաղամբը բրոմի, կալիումի, երկաթի, մագնիումի, ֆոլաթթվի եւ այլ թթուների լավ աղբյուր է: Սակայն ի տարբերություն նախորդ մթերքների, Հայաստանում այնքան էլ հեշտ չէ ծովակաղամբ գտնել, որքան ցանկալի կլիներ:

Քրքումը հանրահայտ համեմունք է, որը կանխում է անոթներում արյան թանձրացումը եւ բարենպաստ է ազդում սիրտ-անոթային համակարգի վրա:

Ինչ վերաբերում է սնկերին, ապա դրանք օրգանիզմ են մատակարարում սպիտակուցներ եւ հանքանյութեր, նաեւ պաշտապանում են անոթային պատոլոգիաներից: Հետաքրքիր է, որ սնկերը կալորիաներ քիչ են պարունակում, բայց բավական շատ են պարունակում օրգանիզմին անհրաժեշտ սնուցող նյութեր:

NEWS.am Medicine

loading...
 

  • Այս թեմայով
  • Տեսանյութեր
 
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Պատրա՞ստ եք Դուք պոլիկլինիկաներում վճարել բժշկական ծառայությունների համար
Այո, քանի որ ես, միեւնույնն է, վճարում եմ, թող լինի պաշտոնապես
Ոչ, ես պոլիկլինիկա եմ գնում, քանի որ գումար չունեմ
Ոչ, ավելի լավ է վճարել հիվանդանոցին